maanantai 3. helmikuuta 2014

Heilu(i)n.

Mä en ole ehkä kovinkaan kaunis, tai viisas
mut sä et näytä välittävän siitä, vaikka
mä luulin etten mä ikinä riitä sulle näin.

Vuosi 2013 on historiaa. En koskaa haluu palata sinne, en siihen mitä olin,
en siihen ketä tapasin enkä siihen mitä tein. (Poikkeuksia löytyy, kaikesta aina löytyy, joten kaverit, ei liian henk.kohtasesti jooko?)
Se vuosi oli vaan maanpäällinen helvetti. Kauniisti sanottuna.

Liian kauan on siitä kun viimeks kirjotin merkintää, ei enää osaa olla järjestelmällinen.
On vietetty kavereitten kihlajaisia Joensuussa, on tullu tehtyy töitä. Vapaita vietetty vähän mutta toisinaan sitäkin railakkaammin. Treffeillekkin pääsin. ♥
Uus puhelin. (Taas, koska entinen hajosi.)
Ja vara-avain. ;)

Vietin tossa eilen yhden ehkä 'romanttisimmista' illoista. Istuin traktorin kyydissä kun toinen auraa pihoja. Wuhuu! Vaan ei tarvinnu yksin istuu koko iltaa.

Ja nyt oon sairas.


T. Rakastunut bemarikuskiin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti